seharian di Universiti Malaya

hehehehe... hari yang indah bermula ngan pagi yang hebat...
ari ni aku gan nik sehari suntuk duk kat UM kat dewan pendeta kolej ungku aziz... petama kali dapat masuk tgk UM... hehehe... hari ni sebenarnya aku pi kursus kat saner...
dari kursus tu banyak juga lah aku belajar cara untuk hidup.. hehehehe... walaupun asalnyer mmg berat nak bangun awal di pagi ahad, namun ku gagai jua... hehehehe... yer lah kalo aku duk bilik jer ujung minggu cam nie msti tak der paper yang aku leh buat... sebb tu aku pi juga kursus/seminar tu....


cuma yang aku pasti seminar tu mmg tul2 lah membuka mata n minda juga lah.... mmg banyak lah input yang aku dapt.. mau tak banyak dari kul 9 pagi sampai 8 malam dengar orang bercerita ajer...

dalam 9 jam yang dilalui...

kelenguhan mula melanda....

"satu perjalanan yang mengharungi 100000 batu pun hanya akan bermula dengan lagkah pertama"...

papa pun thanks kat abg anzam and kak sue, sebb ajak kitaorg join seminar tu... juga tak lupa gak kt kak saada n kak aina....



0 Response to "seharian di Universiti Malaya"

Post a Comment