formal dipagi selasa..


hehehe.. ri nie aku ada interview bel499... sebab tu formal dipagi selasa... hehehe... walaupun just interview bel tp rasa gak cuaknyer.. mana taknya aku mana lah pandai english.. takut digelakan jer kalo salah jawab... jadi terpaksa lah mengafal jawapan... hehehe... tapi yer r hafal2 pun bila time jawab, jawab ikut sedap sendiri juga... hahaha... tadi aku kna beberape soalan jer, apa2 pun soalan yang aku tak sangka2 ditnya juga.. tanya pasal kerja abah aku n kenapa aku nak jadi cam abah aku.... kalo lah soalan tadi dalam bhasa melayu mmg tak cukup 3 hari 3 malam aku nak ceritakan pasal abah aku n kenapa aku nak jadi mcam dia... tp dah bhasa english 3 minit pun tergagap2... hahahaha... hisss... dalam banyak2 aku tulis dalam resume tu.. yang tu yang paling lecturer minat nak tanya... tapi nasib dia tanya soalan tu.. kurang2 aku leh lah bercerita walaupun tergagap dalam english..... hehehe.... apa2 pun lecturer bel aku mmg sporting gile... thanks.... hehe..


sambil menanti giliran sempatlah juga bergambar2.....
ni my classmate Sanu....

0 Response to "formal dipagi selasa.."

Post a Comment