cuai dan pencuri..

huhuhuhu... balik jer kelas td aku terima satu panggilan dari kawan sekolah aku, dia cakap beg duit dia hilang dalam erti kata lain kena curi kot... huhu... dia bgtau myb dia tercicir masa beli makanan.. tp dia dah cari semula tp tak jumpa juga... huhu cian dia... bila terdengar cerita2 hilang or kena curi ni aku teringat lah yang aku juga pernah mengalami nasib yang serupa.. mmg sedih gile... byak benda dah aku kehilangan sebenarnya.. barang pertama yang aku hilangkan or cuai nak jaga ialah jam tangan pemberian abah aku... huhuhuhu... pastu masa kat shah alam ni pun aku dah kena kecurian beberapa kali dah antaranya handset aku, laptop, kasut, baju n suar pendek... huhuhu...dan tak lupa gak orang yang disayangi pun penah kena curi...hahahaha... samada aku cuai or nasib aku tak berpihak, tp hakikatnya pencuri memamg wujud kat mana-mana sahaja dan wujud dalam pelbagai bentuk n rupa... pergajaranya..
dengan sedikit kecuaian pun kita pasti bakal berdepan dengan kehilangan...


sentiasa berjaga-jaga... tidak kira apa jenis barang pun samada handset,laptop, baju, kasut,selipar, duit ataupun awek/pakwe(hehehe... barang juga ker tu, boleh lah, kira cam barang kesayangan r tu)... sentiasalah berhati-hati sekali cuai pasti hilang...

0 Response to "cuai dan pencuri.."

Post a Comment