bila nak pakai Harrier ni?

tiap2 kali aku dijalanan dan ternampak kereta idaman aku, terpikir juga bilalah boleh aku pakai kereta ni?... hehehe... nak tunggu kerja.. bilalah nak kerja?.... kerja apalah boleh pakai kereta ni?... hehehe.. tunggu abah aku jadi jutawaan.. bilalah abah aku nak jadi jutawan?.. hahaha... mustahil benar aku nak pakai kereta ni dalam umur 25-28 tahun.... nampak gayanya kena tunggu lah lagi... tak der ker org nak hadiahkan aku kereta ni... siapalah yang nak hadiahkan aku kereta?... hehehe.... tak perlah perjalanan masih panjang, esok pun lum tentu aku bernafas... jadi melalui kehidupan dengan dugaan dan rintangan itu lebih bermakna dari memiliki sesuatu dengan cara yang mudah dan senang....

aku sentiasa berdoa moga2 satu hari kelak impian aku termakbul jua.... hehehe
menikmati setiap hari dengan angan2 tu lebih menyeronaokan berbanding mengingatkan kisah lampau yang jauh ditinggalkan... hehehe..

0 Response to "bila nak pakai Harrier ni?"

Post a Comment