beca laksa n cendol

hehehe.. petang ni aku ngn nik pi makan kat seksyen 7 blakang unisel... kedai ni bukan sebarang kedai... nak kata kedai pun tak leh juga.. nak kata gerai pun tak boleh juga... aku pun tak tau nak panggil apa... hehehe.... aku panggil gan nama panjang Beca yang menjual laksa gan cendol... hehehe... tapi cendol and laksanya mmg terbaik.. mmg sedap gilee... hehehe.. tak tau r kalo aku ngah lapar td, tu yang rasa sedap... agi pun abah aku selalu cakap aku ni mana tau menilai rasa dalam erti kata lain "buta rasa" sebabnya semua makanan aku ckp sedap n semua benda aku telan (yang halal) jer....hehehe... apa2 pun tadi laksa n cendol tu mmg sedap... kalo tak caya leh tanya nik... nik comfrm setuju, coz dia pun makn habis td cendol tapai.... pic nie pun dah membuktikan nik tersenyum kesedapan menikmati makanan disitu... heheheh


*thanks to kudin (demok) coz gitau ada tempat yang sesedap nie...hehehe..
kalo da sape2 yang berminat nak makan laksa utara gan cendol.. bolehlah ke seksyen 7 depan hakim lama... kul berape buka tak tau tapi selamat mencuba.... :)



0 Response to "beca laksa n cendol"

Post a Comment