blog dan adik ku...


haaaa... malam nie aku belajar byak benda baru kot pasal blog nie... hehehe.. sebab tu lah blog aku dah makin comel.. hahahahaha.... beberaper jam juga aku duk mengkaji n analisis data blog2 nie.. akhirnya berjaya juga aku menghasilkannyer... hehehehehe... apa2 pun thanks kat awek member aku (noor izatie amalina) sebab banyak mengajar buat blog nie....


ooo yer... aku wat blog nie dr tadi sbrnya bukan tak der kerja nak buat... cuma nak lari dari terus berfikir tentang rasa tak puas hati aku...

malam nie balik jer makan malam tetiba aku terfikirkan adik aku Hizham, dia dah setahun tak leh berjalan gara2 kemalangan pada 24 disember 2008... huh!!!! lama betul... ermmmmm apa lagi yang mampu aku buat selain bersabar...

aku terfikir kenapa lah aku tak tumbuk jer orang yang langar adik aku masa dia datang kat wad tu... geram bila pk balik... huh.. biarlah per yang terjadi pasti ada hikmanya kan...

apa2 pun adik aku ni akan menjalani satu agi pembedahan sekitar awal bulan 5... jadi aku mohon agar korang semua doakan adik aku kembali leh jalan seperti sedia kala.. dan doakan keselamatannya...

ni lah adik kesayangan ku... muhammad hizham osman..

(gambar selepas setahun kemalangan)


0 Response to "blog dan adik ku..."

Post a Comment