SABAR atau BERSABAR

sabar itu sebahagian dari iman, kekuatan kesabaran adalah satu kekuatan yang sangat diperlukan dalam menjalankan tugas seharian, sedar atau tidak kadang kita sabar dan kadang kala kita bersabar.... dua kata sama bunyinya mungkin lain ertinya bagi saya... cuba saya olah satu ayat "saya sabar menunggu dia datang" dan "saya bersabar menunggu dia datang".... mungkin pe yg nk saya gambarkan bahawa kata sabar mungkin membawa maksud ikhlas, dan bersabar itu terpaksa....
wah.. wah.. wah... apa yang aku karang nie... ermmmmmmm entah lah aku sebenarnya sedang BERSABAR menunggu orang..,. so mmg aku terpaksa tunggu dia dan membuatkan aku rasa kurang selesa dengan keadaan ni sbbnya ada orang lain yang sabar menunggu aku sedang aku bersabar menunggu orang lain...... nak nangis pun ada ni.... huhuhuhuhuhu........

TERUS SABAR MENJALANI KEHIDUPAN INI KERANA PASTI ADA CAHAYA DIHUJUNG PERJALANAN...


0 Response to "SABAR atau BERSABAR"

Post a Comment