CLICK

huhuhu cerita ni sebenarnya dah lebih dari 5 tahun ditayangkan di pawagam namun baru semalam aku tonton, bukan sebab nak tengok sangat asalnya tapi sekadar peneman sebelum melelapkan mata...  tapi entah macam mana cerita ni jadi sangat menarik dan mengujakan... aku pernah terpikir suatu ketika bahawa kalo ada alat boleh berhentikn masa, percepatkan waktu dan langkau tiap2 jam minit dan saat alangkah indahnya hidup ini... tapi cerita ini menunjukan sesuatu disebaliknya... apa nak aku gambarkan dari cerita ini aku sendiri tak tau nak cakap cam mana... tapi kalo ada sape2 punya angan2 untuk memcapai suatu saat gemilang tanpa mahu melalui jalan2 getir atau rintangan dugaan atau mahu gemilang dalam sekelip mata mungkin cerita ini boleh jadi sebahagian dari pengajaran...sebenarnya dalam kita mengejar sesuatu impian kita perlu melalui banyak cabaran, kerana cabaranlah yang mematangkan setiap gerak geri kehidupan kita.... so apa yang dapat aku pelajari, 

.......DUGAAN BUKAN PENGHALANG KEJAYAAN TAPI KEKUATAN KEJAYAAN...

0 Response to "CLICK"

Post a Comment