bye-bye 2011

pejam celik pejam celik wah! dh cukup 365 hari di tahun 2011.. suka duka yang dilalui tahun ini pasti meninggalkan kesan yang cukup besar dalam kehidupan ini...
ada beberapa tarikh yang akan aku ingat sepanjang hidupku:
bermula dengan

29/3/20011- hizham menyambut ulangtahun ke 17, namun yang paling dirasai pada tarikh ini aki ku kembali ke Rahmatullah..

gamabar terakhir hari raya bersama arwah aki


1/5/2011- mendaftar dengan Public Mutual, memilih menjadi consultan unit trust public mutual sebagai kerjaya sepenuh masa..


gambar diambil semasa menjalankan roadshow public mutual di ECM...  bersama Puan Hartina dan my boss En. Razman...

















11/7/2011- mengerjakan umrah bersama abah,ayah long, wan dan maktok.

pertama kali membotakan kepala


















30/8/2011- buat kali pertama berhari raya tanpa arwah aki.



 
hari raya pertama...... tema arab.....




mungkin banyak lagi pengalaman serta kenangan suka duka yang aku lalui sepanjang 2011, namun mungkin tarikh-tarikh ini saja yang dapat aku kongsikan bersama...

semoga tahun 2012 menjanjikan sesuatu yang lebih indah dalam mengharungi kehidupan..
-semoga dugaan yang telah aku lalui tahun lalu bakal mematangkan setiap gerak geri ku..
-semoga hubungan kekeluargaan kami terus mendapat nikmat dan rahamat dariNYA
-semoga aku lebih berjaya dan mampu mencapai target aku dalam kerjaya...

SELAMAT TAHUN BARU 2012..............


0 Response to "bye-bye 2011"

Post a Comment